Splošni pogoji spletne trgovine Optika-salobir.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), uredbo GDPR, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) ter s priporočili TZS.
S Splošnimi pogoji poslovanja so določene obveznosti in pravice uporabnika in ponudnika, ter urejajo odnos med spletno trgovino Optika-salobir.si in uporabnikom. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
O spletni trgovini Optika-salobir.si
S spletno trgovino Optika-salobir.si upravlja podjetje Salobir d.o.o., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Osebna izkaznica podjetja:
Naziv: Salobir, podjetje za trgovino z optičnimi pripomočki d.o.o
Naslov: Stanetova ulica 10, 3000 Celje, Slovenija
ID za DDV: SI30570182
Matična št.: 5549868000
TRR odprt pri:
- NLB d.d.. IBAN: IBAN SI56 0223 2001 0724 660
- SKB d.d. IBAN SI56 0312 5100 0444 071
Telefon: 03 428 55 80
E-pošta: prodaja@optika-salobir.si
Nakup preko spletne trgovine Optika-salobir.si je mogoč 24 ur na dan, vse dni v tednu. Zaradi morebitnih tehničnih nevšečnosti je poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine lahko omejeno ali onemogočeno. Ponudnik si zato pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali onemogoči dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali pa v daljšem časovnem obdobju, motile ali onemogočale uporabo spletne trgovine.
Uporabnik
V spletni trgovini Optika-salobir.si lahko nakupuje oseba, ki se registrira kot uporabnik. Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki ga uporabnik določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Z registracijo svoje elektronske pošte in vnesenim geslom, se uporabnik strinja, da podjetje Salobir d.o.o., Levec 38A, 3000 Celje, hrani podatek o elektronskem naslovu uporabnika in ga zbira ter obdeluje do pisnega ali elektronskega preklica/odjave.
Podjetje Salobir d.o.o. se obvezuje, da bo pridobljene osebne podatke uporabljalo v skladu z določili Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.
Izdelki v spletni trgovini
Izdelki so v spletni trgovini predstavljeni s pomočjo slikovnega materiala, ki se lahko vizualno nekoliko razlikuje od predstavljenih izdelkov, čeprav si ponudnik spletne trgovine Optika-salobir.si prizadeva za čim manjša tovrstna odstopanja. Prikazani slikovni material pa ne vpliva na samo kvaliteto izdelkov ter specifike izdelkov, predstavljene v opisu izdelka.
Naročilo
Spletna trgovina – https://optika-salobir.si
Vaše naročilo lahko vsak dan v letu – 24 ur na dan, oddate v naši spletni trgovini. Naročilo lahko pošljete tudi neposredno na: prodaja@optika-salobir.si. Ponudnik lahko za preverjanje točnosti podatkov ali iz drugih razlogov, povezanih z naročilom izdelkov v spletni trgovini, pokliče kupca na njegovo kontaktno številko oz. mu pošlje sporočilo na naslov kupčeve elektronske pošte.
Naročiti je mogoče le izdelke, ki so pri ponudniku že na zalogi. Naročanje izdelkov, ki jih ponudnik (še) nima na zalogi, ni mogoče.
Pogodba je sklenjena, ko ponudnik prejme naročilo, razen če prodajalec kupca, takoj ko je to mogoče, obvesti, da določenega blaga ni na razpolago ali ga, takoj ko je mogoče, obvesti, da ne sprejema naročila (v primeru obstoječih dolgov, kupčeve mladoletnosti, itd.). Kupec lahko naročilo prekliče na način, da ponudniku na naslov prodaja@optika-salobir.si sporoči, da preklicuje naročilo. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dosegljivo na sedežu podjetja. Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine https://optika-salobir.si in da se z njimi strinja.
Koraki naročila od 1-7
1 – izberemo izdelek
2 – izberemo količino
3 – kliknemo gumb DODAJ V KOŠARICO
4 – v primeru da želimo nadaljevati nakup kliknemo NADALJUJ Z NAKUPOVANJEM (slika)
5 – po končani izbiri izdelkov nadaljujemo na blagajno (gumb)
6 – vpišemo podatke
7 – obkljukamo pogoje poslovanja
8- potrdimo nakup
Po oddaji naročila prejme uporabnik obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oz. zavrnjeno.
Uporabnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- gotovinsko plačilo ali s plačilno oz. kreditno kartico na prevzemnem mestu (PE Celje Salobir na Levec 38A, 3000 Celje). Kartice, s katerimi lahko plačujete na prevzemnem mestu so: Visa, Visa Elektron, Maestro, Mastercard, Diners Club in American Express
- plačilo preko plačilnega sistema PAYPAL
- po povzetju (dostavni službi se plača z gotovino)
OPOZORILO: Pomembno je da pri nakazilu preko Paypala pripišete vaše ime in priimek, ki ste ga registrirali na naši spletni strani, namen plačila in sklic, ki ste ga prejeli po elektronski pošti, koda namena GDSV.
Cene
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in spodaj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Popusti se ne seštevajo.
Na prevzemnem mestu ponudnika so artikli na voljo po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine. Pri nakupu na spletnem mestu je mogoče vnovčenje darilnih bonov
Na spletni strani je napisana polna cena artikla, če pa je se artikel prodaja po akcijski ceni, je ta prečrtana in poleg nje navedena nova, akcijska cena.
Izdaja računa
Ponudnik pošlje uporabniku račun skupaj z blagom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec račun ob prevzemu blaga.
Na računu so vse zakonske kategorije, ki jih mora račun vsebovati (cena, davek, drugi stroški v zvezi z nakupom, itd.)
Dostava:
Cena dostave za nakupe, katerih znesek je nižji od 100 €, znaša 4,5€.
V primeru nakupa v znesku 100 € ali več krije stroške dostave ponudnik.
Cena dostave večjih oz. občutljivejših kosov se dogovorijo individualno.
Možen je tudi osebni prevzem blaga na sedežu prodajalca, brez stroškov pošiljanja.
Dostava naročenega blaga v spletni trgovini je mogoča le na ozemlju Republike Slovenije.
Kupljeno blago bo pripravljeno in odpremljeno v najkrajšem možnem času (praviloma v dveh delovnih dneh), najkasneje pa v osmih delovnih dneh.
Ponudnik bo v zgoraj navedenem roku blago pripravil in odposlal oz. pripravil za osebni prevzem. V primeru osebnega prevzema bo ponudnik kupca po elektronski pošti obvestil, ko bo blago pripravljeno za prevzem.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je podjetje GLS, ki storitve dostave opravlja v skladu s svojimi splošnimi pogoji.
V primeru, da kupca ob dostavi pošiljke ni doma, ga dostavna služba GLS obvesti o čakajočem poštnem paketu in o kraju ter načinu prevzema le-tega.
Neprevzem pošiljke v primeru plačila blaga »po povzetju«
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju, ne prevzame, in so po preteku čakalnega roka na prevzemnem mestu, ki mu ga sporoči podjetje GLS, vrnjeni na naslov ponudnika, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni prekinil. V primeru, da kupec stroškov pošiljanja in vračanja artiklov podjetju ne bo poravnal, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje.
Stroški neprevzema paketa znašajo 9,76 EUR (za vsako naročilo posebej).
Cene
Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila in spodaj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Vračilo blaga
Kupec lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v roku štirinajstih (14) dni od prejema blaga v pisni obliki na prodaja@optika-salobir.si najavi vrnitev kupljenega blaga. Kupcu pri tem ni potrebno navesti razloga za vračilo. Kupec mora blago vrniti najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prejema blaga. Na spodnji povezavi se nahaja obrazec, ki naj ga kupec v primeru vračila blaga čitljivo izpolni in priloži vrnjenemu blagu.
POVEZAVA DO OBRAZCA ZA ODSTOP OD POGODBE
Navodila za vračilo blaga:
- izpolnite priložen obrazec za vračilo blaga
- priložite kopijo računa oz. prejeto povratnico
- blago pošljite na naš naslov ali pa ga osebno prinesite na prevzemno mesto v okviru odpiralnega časa.
Naslov za vračilo blaga je:
Salobir d. o. o.
Levec 38A
3000 Celje
Slovenija
Prevzemno mesto je Trgovina Salobir PE LEVEC, Levec 38A, 3000 Celje.
Odpiralni čas trgovine je:
- od ponedeljka do petka od 8.00 do 19.00 ure
- ob sobotah od 8.00 do 12.00 ure
Vrnjeno blago in etiketa morajo biti nepoškodovani! Blago mora biti vrnjeno v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno, ali se je njegova količina zmanjšala brez kupčeve krivde. Kupec po prejemu blaga ne sme neovirano uporabljati, temveč si sme blago ogledati in ga preizkusiti na način, ki je običajen za preizkušanje blaga v trgovini z oblačili.
Izdelek zamenjamo za drug izdelek (v kolikor je ta na voljo) ali povrnemo kupnino v primeru, da izpolnjuje vse zgoraj naštete pogoje.
Poštne stroške vračila krije kupec. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine artiklov (brez poštnih stroškov). Kupnino prodajalec nakaže na kupčev ali drug osebni bančni račun najkasneje v tridesetih (30) dne od dneva, ko ponudnik prevzame vrnjeno blago . Vračilo kupnine v gotovini ni možno!
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. Tudi v primeru reklamacije pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca preko elektronske pošte prodaja@optika-salobir.si. Izpolniti mora tudi reklamacijski obrazec, v katerem navede natančen opis napake. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. V ta namen kupec izdelek v originalni embalaži, skupaj z reklamacijskim zapisnikom in računom, vrne na naslov:
Salobir d.o.o. (spletna trgovina)
Levec 38A
3000 Celje, Slovenija
Če napaka ni sporna, bo ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo kupčevi reklamaciji in izdelek zamenjal, v kolikor bo to mogoče. Pravica do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi stvarnih napak je določneje urejena v ZVPot. Napaka artikla se ugotavlja na način, da se reklamirani artikel primerja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste in/ali izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Ponudnik bo reklamacijo zavrnil v primeru, da:
- je artikel poškodovan ali uničen zaradi nepravilnega ravnanja uporabnika
- kupec, ki izdelek ne reklamira, k izdelku ne priloži računa
- blago ni vrnjeno v originalni embalaži
- je kupec blago uporabljal na način, ki ni običajen za preizkušanje blaga v trgovini z oblačili
Varnost
Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno. Denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini preko sistema PAYPAL, so zaščitene s protokolom varnega šifriranja podatkov.
Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah ter napisanem besedilu. Za morebitne napake se vam vnaprej opravičujemo. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. V kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, odloča o sporu pristojno sodišče.
Pritožbe in spori
Ponudnik spletne trgovine Salobir. d.o.o. si prizadeva morebitne pritožbe in spore reševati sporazumno.
V primeru pritožbe naj kupec pokliče na telefonsko številko 03 428 55 84 (na tej telefonski številki je ponudnik dosegljiv od ponedeljka do petka od 8. do 19. ure in ob sobotah od 9. do 12.00 ure), oz. naj piše na elektronski naslov prodaja@optika-salobir.si. Pritožbo bo ponudnik zaupno obravnaval in se trudil doseči obojestransko zadovoljstvo – kupčevo in ponudnikovo.
V kolikor sporazumna rešitev spora ne bo mogoča, bo se bo spor reševal pred stvarno pristojnim sodiščem v Celju.
Veljavnost pogojev poslovanja
Pogoji poslovanja veljajo od 1. 1. 2020 do njihove spremembe oz. preklica.